2014-06-06%2002.52.42%20%282%29.jpg

Iltaa! tai oikeastaan yötä, kyllähän tuo kello on jo paljon. Ajttelin aloittaa sillä että kerron jotin itsestäni. olen 23 vuotias, vaikka olen käynyt intin parempi silti käyttää sanaa "miehen alku" eikä mies. Olen tämmöinen oman tieni kulkia tietyllä tapaa, tykkään nähdä ja kokea uusia asioita. Olen aika sosiaalinen ihminen, tulen toimeen kaikkien kanssa, tai ainakin lähes kaikkien. Mutta viihdyn myös yksin, sillä tarviihan jokainen aikaa myös itsellee ja omille ajatuksille. Merenranta on paikka missä viihdyn yksinäni, mikäpä olisi parempaa kuin istua rannalla ja ajatella asiota. Olen ruumiinrakenteeltani normaalipainoinen. En ole käynyt koskaan kasvattamassa lihasmassaani salilla. Sen voi päätellä siitä mitä työkaverini sanoi minulle. hän sanoi "älä nosta kättä koskaan vasemmalla kädellä ku toi sun rannekello valuu kainaloon"  No se taisi olla vittuilua, sillä en minä pelkkää luuta ja nahkaa ole.  Mutta tykkään juosta. Ja onhan se tietenkin tietyssä mielessä parempi panostaa nopeisiin jalkoihin kun suuriin hauiksiin. Olen 179cm pitkä, eihän se haittaa vaikka olisi kasvanut pituutta muutaman cm lisää. Mutta näkyy se pituus jossain mikä on jäänyt ruumiini pituudesta pois, nimittäin jaloissani, kenkäni numero on 46. Tukkani on vaalea, mallia ananas ja noin 10cm pitkä. Yleensä tukkani on kammattu taakse vasemmalle puolelle, paitsi aamuisin milloin se on sekaisin. Päälläni on usein pillifarkut, villapaita (talvella ku on niin helvetin kylmä). käytän todella harvoin mitään päähinettä, paitsi töissä. Kuten äsken mainitsinkin minulla on työpaikka, olen koneenkuljettaja viralliseta ammattinimikkeeltä, eli kaivinkonekuski. En voi sanoa että onko nykyinen ammatti se mitä haluan tehdä loppuelämäni, sillä 50v isänikin miettii aina välillä että "miksiköhän sitä alkais isona". Asun helsingissä, ja olen onnellinen täällä. Päädyin tänne monenmutkan kautta, sillä olen kotoisin pohjois-pohjanmaalta. Mietin että mitä paheita minulla on, hmmm no sitä ei tarvinnut kauaa miettiä, tupakointi ja juominen. Voiko juomista pitää ees paheena jos käy joskus viikonloppuisin nauttimassa suomalaista laatutuotetta eli koskenkorvaa paikallisessa ravintolassa!? minunmielestä se ei ole pahe, ihan positiivinen asia vaan, sillä pitäähän jokaisen rentoutua välillä. se on kyllä todella positiivinen asia että osaa käyttäytyä kun on juonu, mutta itseltä se onnistuu nykyään. Olen ajatellut lopettaa tupakoinnin, ikävä kyllä se on jäänytkin ajatuksen tasolle. Sehän ois periaaatteessa helppohomma, ei tarvitsisi tehdä mitään, ei edes lähteä tupakallle.